- Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu výrobok bez vady.
- Predávajúci je voči kupujúcemu zodpovedný, ak má predaný výrobok fyzickú alebo právnu vadu.
Ak má predaný výrobok chybu, kupujúci môže:
a) vyžadovať výmenu tohto výrobku za výrobok bez defektov,
b) požadovať odstránenie závady,
c) urobiť vyhlásenie o odstúpení od kúpnej zmluvy.
- Ak kupujúci zistí, že výrobok je chybný, mal by o tejto skutočnosti upozorniť predávajúceho a tým identifikovať svoju požiadavku súvisiacu s vadou alebo napísať vhodné vyhlásenie. Danú požiadavku je nutné zaslať písomne na adresu predávajúceho alebo elektroniky e-mailom na obchod@vecickykk.sk
- Pri reklamácii zakúpeného tovaru je nutné, aby kupujúci zaslal alebo predložil reklamovaný tovar spolu so všetkými dokladmi, ktoré mu boli vydané v rámci vybavenia objednávky. K reklamácii je potrebné pripojiť aj popis charakteru chyby.
- V prípade, že kupujúci vracia poškodený tovar, musí ho vrátiť kompletný tak, ako ho prevzal.
- Predajca nezodpovedá za chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
- Chybný výrobok je nutné zaslať na adresu predávajúceho,
Predajca: | Tomáš Bursa KK |
Sídlo predajcu: | Kernova 10832/19, 036 01 Martin, Slovenská Republika |
Identifikačné údaje: | IČO: 37041240 |
| DIČ: 1042144070 |
Zapísaný v živnostenskom registri OU-MT-OZP-2014/03265-2, č. živnostenského registra 508-5570. | |
pričom náklady dopravu reklamovaného výrobku hradí kupujúci sám.
Náklady na spätné zaslanie reklamovaného výrobku hradí predávajúci.
- Reklamácie sú vybavované počas pracovných dní, bez zbytočného odkladu.
- Predajca bude riešiť reklamáciu, ktorú podal kupujúci, do 14 dní odo dňa doručenia reklamácie.
- Pri reklamácii sa bude brať do úvahy, či bol výrobok správne skladovaný a používaný.
- Podrobnosti týkajúce sa záruky predávajúceho za chyby sú upravené ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.